Praca w Polsce

Tak jak wspomniałem od grudnia 2017 pracuję w Polsce i wypełniam wyznaczone obowiązki. Mieścina bardzo urokliwa, ludzie bardzo wspaniali. Ludzie wyróżniają się pobożnością, skromnością i ofiarnym życiem. Jarosław ma ok 40 tyś ludzi i jest ułożony na pięknych terenach Podkarpacia. Pozdrawiam wszystkich na nowo, po bardzo długiej chwili milczenia. Wnet powtórnie zacznę coś pisać, bardziej skupię się na materiałach do nauki języka niż na własnych przemyśleniach. Dziś mamy 19 sierpień 2019 rok.

Rok 2020 w planach i rzeczywistości przybrał inny wymiar niż mógłby być oczekiwany. W listopadzie poprzedniego roku doświadczyłem wypadku z licznymi złamaniami nogi i braku poruszania się bez kul. To zmieniło moje życie wszędobylskie w domatorskie siedzenie i czytanie książek. Dodatkowo świat Wartości stał się jaśniejszy i wywołało to wiele przemyśleń duchowych. Przestrzeń psychofizyczna określona doświadczeniami życiowymi, została uduchowiona o nowy bardziej przestrzenny wymiar postrzegania rzeczywistości. To co w głębi każdego człowieka spoczywa na dnie jego serca, wówczas bardziej staje się dowartościowane. Równie to przeżywam z osobami, które nie znajdują innej przestrzeni dla swojej egzystencji. Można to określić jednym zdaniem „Niech imię Pańskie będzie błogosławione”. Przenosiny do klasztoru w Koninie, już zostały ubogacone o wartości ludzi, których już mogłem doświadczyć w indywidualności każdej persony. Ogromy wysiłek jaki musiałem włożyć w pakowanie i nowe rozpakowywanie się kosztował mnie wielotygodniowym czasem. O dalszym wymiarze doświadczeń postaram się informować w miarę przestrzeni czasu odrywanego od obowiązków.

Dodaj komentarz